Article
Cruciferous vegetables and cancer risk in a network of case-control studies.
Department of Epidemiology, Istituto di Ricerche Farmacologiche Mario Negri, Milan, Italy.
Annals of Oncology (impact factor:
6.43).
02/2012;
23(8):2198-203.
DOI:10.1093/annonc/mdr604
Source: PubMed
-
Citations (0)
-
Cited In (0)
Data provided are for informational purposes only. Although carefully collected, accuracy cannot be guaranteed.
The impact factor represents a rough estimation of the journal's impact factor and does not reflect the actual
current impact factor.
Publisher conditions are provided by RoMEO. Differing provisions from the publisher's actual policy or licence
agreement may be applicable.
Keywords
additional evidence
cancers
case-control studies
cases
colorectum
common cancers
cruciferous vegetables
endometrial
endometrium
esophagus
favorable effect
hospitals
kidney
large series
multivariate odds ratio
no/occasional consumption
oral cavity/pharynx
pancreatic
various cancers
wide spectrum